Isabella Tigerberg
2016-12-12 @ 09:56:22
URL: http://www.nouw.com/egobella

Åh vad glada dom ser ut! Har ni flyttat eller bytt hage? ;) Saknar verkligen alla er :)

Svar: Flyttat. Jag vet inte hur jag tänkte när jag prioriterade ridhus före frihet... Men nu är allt bra igen, och du får komma när du vill! Vi längtar efter dig. <3
Ninja

Clara
2016-12-12 @ 11:02:21

Vilken rolig dag det var ändå! Men alltså jag såg ju så stor ut på Solsken haha! <3

Svar: Jag är så stolt över oss! Och du såg enbart väldigt väldigt söt ut på Solsken. Tillsammans var ni bara FÖR SÖTA!!!
Ninja

Anonym
2016-12-12 @ 11:04:20

Ser underbart ut! Och vilket jäkla hopp Tama gör där på slutet av ruschen!? Skönt att ni kom iväg. Kram, Elin

Svar: Jag blir rörd av att titta på filmen hur nöjda hästarna är med att kunna springa igen, och rulla sig, och bralla loss! Det var en stor lättnad att komma dit. Kram!
Ninja

Emelie
2016-12-12 @ 22:32:35

Lycka!!💕💕

Svar: :) <3
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0