On the road again

Jaha, nu är vi på väg att hämta hö. Och just nu önskar jag mig en stor loge. Så man kan hämta hem hö en gång om året.

Idag kommer Isabella igen. Sen ska jag och ungarna rida ut. Tror det inte blir nån vidare action för det är stenhård skare. Mellanbonus ska rida Solsken idag, och Lilla Bonus ska rida Tama. Lilla Bonus är jättenervös eftersom Tama varit så pigg det sista. Igår fick hon öva med Tama i paddocken, men där är hon motsatsen till pigg. Så det blev att hon fick öva mer på att driva än att bromsa, som hon skulle fått större nytta av. 

Jag ska rida min fina Arnaldo idag. Det känns som evigheter sen. Ser jättemycket fram emot det. Det är så fint väder idag och han är så fluffig i pälsen. M-mh!! 


Kvällsfodring 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0