Andra test-turen med Ghost Roma...

 
Den här gången fick Kira inte välja själv om hon skulle testa den nya sadeln, utan så var det bara. Hon bet Kajsa som höll i henne, och högg efter mig. Sen surade hon och höll på när jag skulle sitta upp. Men SEN, var allt FRID & FRÖJD. Så var är grejen egentligen?
 
 
Underbar kväll för en ridtur.  SOMMAR !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Att Solsken hänger med lös är inte så himla märkvärdigt längre, bara gulligt. Jag har ingen direkt plan på hur jag ska göra om vi möter nån i skogen. Om det är folk med eller utan hund är väl inget konstigt, bara att gå förbi. Men om vi möter andra hästar... Då kommer Solsken vilja morsa på dom, och det kommer inte gå att stoppa. Så vi får väl... galoppera därifrån fort som bara den. Och hoppas på att Solsken hänger på. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur gillade Kira då sin nya sadel?
Troligtvis var den helt okej. Jag hoppade av när vi skulle ta oss över en halkig träbro, och när jag skulle hoppa på igen var det INGA PROBELM. Inget krångel eller protester från Kiras sida. Så det var ju bra.
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0