Missing Mindy

På söndag kommer jag skriva ett riktigt inlägg igen. Hoppas på att Isabella kommer en sväng på imorgon så att vi kan få till nåt nytt kul med hästarna. För övrigt har jag fullt upp med att komma i ordning, både i stallet och hemma i lägenheten. Och idag försvann Mindy! Skulle bara tvinga ut henne en liten stund, för hon vill aldrig vara ute. Efter ett par timmar sa kattmamma Lisbeth till mig att vi måste ut och leta. Gick halva Hedared runt, hon & jag, och lockade på lilla Mindy. Inte ett spår. Men efter en snabb Facebook-efterlysning satt plötsligt Mindy på trappen helt oskadd och lite blyg.
 
Nu går vi och lägger oss, god natt!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0