Tama trickhäst

 
Mitt å Tamas bästa trick är att hångla. Det "tricket" har vi gjort i några år och bättre kan det inte bli. 
Min ambition har hela tiden varit att gå loss på nästa trick. Att vidareutvecklas. Men det har liksom inte riktigt blivit av. Även fast Tama brukar bjuda till och visa vad hon kan i form av olika trick som hon själv hittat på. 
Exempelvis att rycka ner grejer, skrapa med hoven, vifta med hoven, ställa upp hoven på saker, eller välta saker. Med hoven.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men nu kommer det ta fart det vill jag lova! Jag har nämligen anmält mig och Tama för uppvisning på en 4H-gård i Borås som anordnar Hästens Dag i slutet av april. Så nu MÅSTE här tränas, Oh my God. Vi ska hålla show i 5-10 minuter, och för att det inte bara ska bli en enda långkörare bör vi komma på nåt mer än att släta av varann.
 
Tips?
 
 
 
 
 
 
Clara
2017-03-10 @ 16:03:57

Men ÅHHH va kul!!!❤❤

Svar: Det kan bli hur kul som helst!! Om det så blir fiasko så kommer det bli show i alla fall, det lovar jag, hahahaha!
Ninja

Anonym
2017-03-10 @ 17:32:13

Gud så kul!! Det vill jag komma o se!! /Kram Emelie

Svar: Det måste du göra!! Jag behöver kanske lite support också... KRAM
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0