Värmeljus hit och krukväxter dit.

 
Jo, jag har faktiskt börjat få allt på plats nu. Så sakteliga kommer hemkänslan när jag kliver in genom dörren eller upp ur sängen.
Trivs bra. Mysigt och lugnt. Och nära till hästarna.
 
Och glad är jag. 
 
Kira är tillbaka!!!
 
 
 
Det tog ett par månader för henne att landa ordentligt. Hon ville inte bli hämtad i hagen, och blev väldigt nervös när någon annan av hästarna hämtades. Förstår verkligen att det varit mycket för henne. Jag har låtit henne vara ifred och varit tydlig med att jag inte kommer lura iväg henne eller lura henne på annat sätt. Öppna kort.
 
Och så en dag så kom hon bara gåendes rakt emot mig och grimman. Dök ner nosen i den och stod still. Lät sig sadlas och följde med ut. Red den korta skogsrundan ihop med Tama. Allt som vanligt. 
 
 
 
  
 
Kan man ha en mer rosa outfit?!
Och jag tänker inte ens på det själv!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0