På väg till Italien

Jag är döv.
 
Har förberett mig typ dygnet runt i fyra dagar inför avresan. Och en grej som jag behövde ordna innan jag åkte var att avmaska hästarna (Ja, 3 av 4 hade mask! Jävla fan!) Och i och med det så behövde jag nya hagar, så det har jag snott ihop lite snabbt också. Men när jag stod och slog ner stolpar måste jag slått otroligt hårt, för nu är jag hörselskadad. Det gör jätteont i ena örat och allt vibrerar och jag vinglar fram. Jädra osis.
 
Nu är vi i alla fall på väg. Jag låtsas som att jag hör pratet och skämten i bilen, och det har funkat okej hittills. 
 
Igår fick alla hästarna smaka på betet, och sedan fick Tama och Solsken gå till sin magra boning för veckan. Snopet för dom, men dom gillar ändå att komma in i ligghallen och vila. 
 
 
 
 
 
 
Okej, nu är vi i Danmark och jag måste stänga av roamingen! Vi hörs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0