Fina bilder - Fina Tama

 
Är så otroligt glad över att Isabella FRIVILLIGT fotade och filmade mig och Tama i torsdags. Vi skulle egentligen tränat tricks med Tama i paddocken, men med plötslig tidsbrist (efter frukost och fika) prioriterade vi om, och jag fick vara modell ihop med Tama istället. 
 
Isabella tog säkert 100 bilder, varav några stycken blev riktigt bra. Så himla kul! SÅ HIMLA KUL, sa jag!!!  Vill bara göra mer och mer och mer, med alla mina hästar. Ska testa Sinceros utrustning på honom och se hur snygg han blir i det. (Vet inte ens om jag har allting han ska ha. TUR att jag och Annie drar till Ullared näst-nästa vecka. Då ska här kompletteras med ditt och datt.) Och sen är det hans tur att vara modell för en dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0