Aktiv värre

 
Okej, loggar in på bloggen för att känna om det finns lust och energi att skriva. Ser att det ligger 11 olästa kommentarer.
Alla är SPAM, så jag tänker att det är väl inte mer än rätt. Här händer ju inte mycket.
 
Jag är just nu inne i min andra jobbvecka på Djur & Natur i Vårgårda i sommar, av totalt tre som jag är helt själv i butiken. Före och efter denna period hoppar jag in då och då, annars filar jag hovar. Inför dessa tre intensiva veckor jobbade jag undan en hel del hovar, slet halvt ut mig. Kikade i min kalender om hur min framtid ser ut, och det ligger en drös med hovar och lurar direkt efter dessa tre veckor också. Så nej, jag har ingen semester. 
 
Den lediga tid som trots allt infinner sig då och då, fixar jag hos hästarna. Inte rider, nej nej nej, utan bygger, krattar, gräver, målar, röjer och stängslar. Mitt huvud är fullt av EFTERbilder och min dator är full av FÖREbilder. Dom ska jag så småningom vackert knåpa ihop och visa upp.
 
Sommaren innebär för mig att fixa i ordning allt inför ridsäsongen igen. Hästarna har aldrig varit vackrare än nu men jag får beundra dom på håll. Dom lever livet i sina stora fina hagar (som fortfarande inte är helt klara) och har sommarlov helt enkelt. 
 
 
 
 
 
Nä, nu får jag dra på mig brallorna och ta tag i dagen. Hästarna ska flyttas över till vinterhagen där dom står i ligghallen hela dagen. På nätterna går dom och äter på det stora betet. 
 
Men det här var ju inte så svårt att skriva. 
Vi hörs!
 
 
Ninja
 
 
 
Detta skulle nästan kunna räknas som en EFTERbild.
 
 
Mitt fina nya röda staket.
 
 
 
 
 
Elin
2018-07-20 @ 06:57:23

Du har varit saknad!!

Svar: Åh, vad kul! :D
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0