Equipatutbildningen har börjat!

 
2016 kommer vara ett pluggets år för mig. På bara ett år ska jag lära mig allt det går om hästens fysik, hur den fungerar och varför, vad man gör åt det, förebyggande, efterbehandlande och allt däremellan. Basmedicin, healing, ännu mer om hovar, och eventuellt att kunna prata med djur. 
 
Nu i början har det handlat mycket om healing, och nästa steg är att lära mig hästens anatomi; inifrån och ut. 
 
Det här med att få healingen att FUNKA, och att VERKLIGEN kunna prata med djur, det är jag fortfarande väldigt skeptisk till. Men jag är nyfiken på att testa. Går det så går det. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0