Black Friday

 
 
Det blev lite shopping igår trots allt. Jag var ju i Ullared nyss så jag tänkte att jag satt säkert. Men allt finns inte i Ullared så det fanns några saker kvar som jag faktiskt BEHÖVER.
 
Det här köpte jag i Ullred by the way:
 
 
Grindhandtag till tusen, en hovkrats bara för att, nytt hönät då Tama gjort mer stora hål i ett av näten än det finns små, luddig grimma till Kiras nos, lite mjukare gjord till Kiras mage, ridhandskar och vinterridhandskar, och en ny longerlina.
 
Köpte även en bautastor rulle el-rep till vårens hagprojekt, och en hel del heminredning; lampor, mattor och lite julpynt.
 
 
Lustigt nog hann jag köpa ett par grejer på Taur INNAN själva Black Friday dealsen kickade in. Funderade länge på om jag skulle köpa den där fina cognacsfärgade padden till Sincero, men bestämde mig för att bara köpa nya skumilägg till min gamla slitna padd. Den håller än, så den får bara en liten uppfräschning i sitsen. 
 
 
 
Jag köpte också ett sadelunderlägg till Sinceros riktiga sadel (Star Trekken som jag ännu inte ens testat på honom!). Det är samma underlägg som jag har till Tamas sadel. Jättenöjd är jag med det.
 
 
 
 
 
Men nu då, till mitt stora klipp!
Stall Rustorp hade 50 % på allt i lager, så jag kunde bara inte hejda mig utan köpte en Barefoot Padd i brunt. Och riktigt bra stigläder till Sinceros sadel. Kolla hur mycket pengar jag sparade!!!!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0