Hela dagen i stallet

 
Solen lyser utanför fönstret och jag är väldigt taggad på att komma igång med dagen. Har precis ätit frukost och ska börja dra på mig lager på lager så att jag står mig i kylan i några timmar. Har inte helt bestämt vad jag ska hitta på, men några "måsten" har jag, och det är att fixa alla hästarnas hovar och göra en ny liten hage.
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2017-11-11 @ 20:39:49

Vad är det för sadel? :)

Svar: Det är en Star Trekk Comfort shorty. https://www.taur.se/produkter/sadlar/bomfria-sadlar/nyhet-nydesignad-star-trekk-comfort-english-bomfri.html
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0