Nya rutiner och fler medryttare

 
Kom taggad till stallet, matade hästarna lite, och sen var jag genomblöt. Satan, vad det regnade igår! Ställde in dagens planerade aktivitet (rida Tama i paddocken), och pysslade lite hemma istället.
 
På kvällen kom två nya medryttare; mamma och dotter, och provred Kira och Solsken. 
Solsken gick som ett litet ljus efter Kira hela vägen. Kira testade mamman lite i början med att vägra och försöka vända hemåt. Men vi låtsades inte om det, utan jag tog bara ena tygeln och ledde vidare Kira. (Villemo och jag gick med till fots.)
 
Allt kändes bra, så vi kör vidare på detta.
 
Hur många medryttare man kan ha? Ja, det är en bra fråga. Men jag tycker väl att 2 medryttare/ häst är ganska lagom. Så det är några platser kvar att fylla.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0