Regn och flugor

Dagens ridtur ihop med lilla Ella Medryttare började med regn regn regn. (Hade det inte varit för Ella så hade jag högst troligt aldrig gett mig ut.) 
Men när vi väl skulle ge oss iväg slutade det!
 
Då kom flugorna. Etthundratusen.
Jag hade magknip efter att ha satt i mig en ganska stor ask bigaråer, så förutsättningarna för en trivsam ridtur var lite dåliga från start. Att rida i kvavt väder med en billig alltför tät regnjacka, fuktiga trånga ridbrallor, och alla dessa flugor som ett straff á la Moses, tog ner det lite.
 
Men att se hur go Solsken var med Ella (så mycket bättre liten ridponny hon blivit!) gjorde mig väldigt glad. Väldigt.
 
Red med en halv buske i handen som vapen mot de små flygande terrorhoten.
 
 
Arnaldo och Kira verkade lugna hemma i hagen när vi kom tillbaka. Ingen oro alls. Bra!
 
 
 
Norejefs
2021-10-25 @ 13:59:58

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yecxwgze

Norejefs
2021-10-26 @ 17:41:53

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yjkeelxz

wromb
2022-03-04 @ 02:43:37

Hi, this is Jenny. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y8t3qhel




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0