Mycket nu...

 
Jo, men jag tänker ju "Hur ska jag nånsin hinna med att skriva nånting på bloggen igen...?".
För NU ÄR DET MYCKET. Men jag kommer snart få en lugn stund och sätta mig. Det är i alla fall lite lugnare med pluggandet, eftersom jag (och några till) blev dom första i Sverige att ta examen i Hovterapi i helgen!
 
 
 
Är fortfarande lite sliten efter tre hela dagar, med både teoretiska och praktiska prov från morgon till kväll.
Det var TUFFT!!!
 
Kommer inte på nåt annat att skriva om just nu, så jag säger God Natt! Vi hörs!
 
 
Elin
2016-09-21 @ 08:18:25

Wow, grattis! ! Bra jobbat! Kram

Svar: Tack! :)
Ninja

Kajsa
2016-09-21 @ 16:28:31

Grattis!!! Så kul!

Svar: Tack! :)
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0