Vårritt i februari

 
 
Det börjar bli ljust på kvällarna nu. I can't believe it. Våren är runt hörnet!
 
 
I lördags fick vi känning på denna härliga vårritt som du kan se i filmen nedan. Tama visade sig från en av sina allra bästa sidor (jag har mer eller mindre medvetet snackat skit om henne den senaste tiden; att hon är trög och motvals, vilket verkar fungera bra på att få henne taggad att bevisa motsatsen), Sincero gick från tveksam 2:a häst till en pådrivande 1:a häst, och Solsken gjorde inga fuffens mer än att hon tvärnitade vid en grästuva vid ett tillfälle. 
 
 
 
 
 
 
 
 P.S. Nej, jag borstar inte alltid mina hästar. Men ibland gör jag det. D.S.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0