SHU - Skandinavisk Hästterapi Utbildning

 
 
Jag är i Malmö. Ungarna & djuren är hemma. 
 
 
 
Är i det närmaste EUFORISK. Den här utbildningen startade så bra! Annica, som håller i utbildningen, är grymt bra, strukturerad, saklig och kunnig. Jag har bara på en dag lärt mig en jädra massa grejer. 
 
Som grädde på moset inledde jag mina anteckningar om bettrelaterade skador. Att fullkomligt skrota bettanvändning är ju något jag brunnit för ett tag nu. Det känns bra att kunna komma med fakta om bettanvändning, inte bara att "det inte känns så bra för hästen", typ... 
 
 
 
Tänkte att jag sätter mig nu och börjar med instuderingsfrågorna på studs. Vi har nästa träff redan om två veckor igen och enligt en tidigare kursdelatagre så är första teminen "ett helvete av studier". Bäst att inte halka efter. Okej, vi hörs!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0