Julhelgen

 
Det blev en kort Jul i år.
Jobbade fredag som vanligt. Åkte hem och slog in ett par julklappar. Uppesittarkväll, som inte innebar alls mycket uppesittande, utan snarare tidig soffsovning framför tv:n.
 
På julaftons morgon önskade Fredrik och jag varandra God Jul, därefter gick våra julplaner isär.
Jag spenderade några timmar med hästarna, och sedan spenderade jag ytterligare några timmar ihop med ett par bra poddar i min lilla bil, på vägarna upp genom de djupa Dalsländska skogarna. 
 
Hälsade på gamla mormor, och fick som vanligt goda relationsråd och allmänna goda råd om livet. 
 
Sedan vidare till syster, som bjöd på Julmiddag i form av helstekt vildsvinsfilé med tillbehör.
Efter julklappsutdelning, pälsade vi på oss och begav oss ut i natten...
 
 
 
 
 
 Om du undrar var nånstans man kan få tag i ett par bra facklor nu för tiden, så är svaret; hos Karlsson's i Ed. 
 
Var lite krasslig i halsen redan innan helgen, det uppgraderades till en kraftig förkylning i lördags kväll vid lägerelden.
Och igår, i stormblåsten med nollgradigt regn, uppgraderades det igen. Till en dunderförkylning.
Så nu gör jag inte många knop. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0