Dagens tankeställare

 
Kommer på mig själv med att tjata om än det ena och än det andra med dom som kommer och rider hos mig.
 
Vissa får mer tjat än andra, men det beror mer på att jag inte kommer ihåg vem jag tjatat på sist, mer än att dom skulle behöva det.
Så då är det bra att man kan skriva i Facebook-gruppen. 
 
Exempel:
 
 
 
 
 
Exempel på mitt tjat:
 
 - Men korta upp lite så hästen fattar att den ska jobba!
 
 - Han kommer aldrig lugna ner sig så länge du fortsätter hålla hårt i tyglarna.
 
 - Nu gör hon ju precis som hon vill för att tyglarna bara hänger och slänger där.
 
 - Hur ska hon kunna fatta galopp när du sitter och bromsar? Ge henne utrymme för rörelse!
 
 - Om du inte tar ansvar för ridningen så får hästen inget förtroende för dig. Styr upp lite nu!
 
 
Så att... hehehe, inte så lätt alltid...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0