God morgon!

 
Dagar när det hällregnar blir det inte många kort tagna. Som igår. Blött blött blött. SUCK.
Men då bjussar jag på några bilder från i höstas på mig och Tama när vi gör ett litet skutt på gräsbanan i Äspered.
 
 
 
 
 
 
Igår tog i alla fall jag och Tama en kvällspromenad i skogen, ca 45 min. En bra runda. Hade tempo hela tiden; jag gick snabbt och Tama fick småtrava. Växlade att ha henne på min högra och vänstra sida. Förde henne framför mig och vände över henne till den andra sidan, lite som att vi dansade och jag förde min dam. Hon var, utan att överdriva; jätteduktig. Vi var faktiskt svettiga båda två när vi kom hem igen!
 
Tränade även att gå IGENOM vattenpölar. Hon brukar inte vilja sätta ner foten i utan helst gå åt sidan eller ta ett kliv över. Om hon inte hoppar. Efter många pölar och försök att slippa undan fattade hon till slut grejen och traskade igenom pöl efter pöl. Så duktig!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0