På tur i byn

 
Bestämde mig att det var dags för mig och Tama att bekanta oss med paddocken. Den ligger en liten bit bort, men ändå inne i byn så det är belyst väg hela vägen dit. Vilket är bra till höstkvällarna som kommer om... ja herregud, inte på bra länge skulle jag vilja påstå! Men ändå. 
 
Det är ca 15 min skrittväg, och då passerar vi Kyrkan, ICA och Brandstationen i Hedared. Själva centrumkärnan så att säga.
 
 
Utanför ICA
 
 
Och här står vi vid Hedareds Stavkyrka. En sevärdhet vi kommer ta del av mer till sommaren.
 
 
(Brandstationen var inget vi stannade till vid)
 
Och så kom vi då till själva paddocken.
Tama var väldigt nöjd med att bara posera som dagens aktivitet.
 
 
 
Men bjussade även på ett par varv i både skritt och trav.
 
 
 
 
 
 
 
Tack för idag!
 
 
 
Anonym
2017-03-13 @ 15:58:28

FINA TAMA😍
/ELLA

Svar: Har du Instagram? Följer jag dig/ du mig där?
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0