Hästarnas lilla värld

 
Vad kan man hitta på för skoj på sin lediga tid?
Man kan rida en av sina fyra hästar, eller så kan man bygga ut deras värld och ge dom pedikyr... Ingen ridning i helgen alltså.
 
Jag (och hästarna?) är väldigt nöjda med vinterhagen, men en grej har fattats och det är ett back-up-skafferi. Nu har dom det, och jag skulle vilja säga att hagen är helt komplett!
 
 
Sett nerifrån och upp
 
 
 Uppifrån och ner
 
 
 
 
 
 
 
Hästarna var inte helt med på min entusiam över deras nya hage, så jag fick släpa ner dom en och en.
Lilla Solsken kom sist, och vågade sig ner utan min hjälp. 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2017-11-13 @ 22:41:49

Wohoooo! Så roligt! Nu måste de gå ännu mer. Det blir sååå bra!
Hur fick du in stolparna? 😆 Det är ju frost.
/Anni

Svar: Igår hann jag fixa kvällsmaten i lugn och ro medan dom kämpade sig uppför slänten... Hahaha! Det var bara översta skorpan som var frusen, sen var det smaskigt blött under. Lätt som en plätt!
Ninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

equilogisk.blogg.se

Logisk Hästhållning - Vänskap, Samarbete, Kärlek. Träning, Lek, Utmaningar. Hälsa, Styrka, Naturlig Sundhet.

RSS 2.0